Skor

Hej svenska folket!
Idag har jag vart i Barkarby, förstås! Och köpt skor. Inneskor till skolan nämligen. Små nätta ballerina med någonslags snörning och lite Maty Poppins känsla. Häärligt. Sätter in bilder nån gång.. Ååh. Men lite sur är jag. Lämnade nämligen över chansen till ett par billiga skor till min syster. Asså det är ju sådär tag tre betala för två, och då om man är två pers så delar man förstås upp den där rabetten, and bla bla you get it.. Och flera gånger har jag vart påväg att köpa ett par högklackade skor, men jag har vart lite pussy så det har likosm aldrig blivit, och sen ångrar jag mig sjukt mycket efter. Men när jag får mitt barnbidrag så ska jag ta mig i kragen och köpa ett par. Asså det är inte det att dom är svåra att gå i, för de är dom inte, och inte heller de att dom är för "fina" utan mest faktumet att folk kommer stirra sjukt mycket nör en 1,55 tjej kommer i typ klackar. Blää. Folk tror typ at jag är 11, och det är grymt jobbigt. Men jag ska försöka skärpa mig och inte gå efter vad folk tycker hela tiden, utan vad jag tycker. Men den här gången blev det inga silvriga klackskor, men nästa kanske.. Hoppas :D Sen är det jätterea påöå ellos :) så jag funderar på två saker. För det första skorna - 69 (!) kr, som kanske är lite.. eh.. egna, men till ett par svarta strumpisar och en typ söt tunika,så gör de sig nog bra. Och sen är det denna underbara skapelse som är en väska förstås, och då hade jag tänk att jag skulle använda akelbandet, antingen across body eller vara hänga på axeln. 269 kr kostar den. Behöver ÄRLIGA åsikter nu!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0