OMG!

okej. seriöst. jag tror jag dör. god Jul förresten. jag fick massa skojjigt, av kristjana fick jag ett halsband och ett set med rengöringsprodukter till ansiktet.. garnier, så det blir jättefräscht och bra <3 och av mamma och papppa fick jag trosor, en jeanskjol, en t-shirt ett pennskrin, och sist, men lååångt i från minst; tutututu! en laptop!! OMG eller vad? asså jag fattar inte att det är sant... nu är jag fett gladisch :D sen fick jag jättefina grejer av släkten. kylie minogue "darling" (parfym asså), ljus arrangemang till rummet, ett halsband, en bok, ett biokort och aa. typ det. jättebraigt :D nu är jag sjukt glad. det finns en pytteliten webkamera i vänstra hörnet på den här datan. den är SERIÖST inte större än ett.. eehh.. typ hål, som man har i örat.. hehe. men de e faktist sant. ung. kv mm.. skitgullig ;) jag älskar er alla, puss och jättestora och många kramar :) <333

Kommentarer
Postat av: julia

åååååååååh :D graatttiiiiiss

2007-12-24 @ 22:27:17
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Kitty

hihi jag älskar min nya nalle (datorn alltså) :D

2007-12-25 @ 08:32:33
Postat av: teresa

nalle? min heter bunny :) skojja, usch nej. den heter sötnos ;)

2007-12-25 @ 08:43:21
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: KItty

min är iaf en nalle :D hihihi

2007-12-25 @ 10:30:55
URL: http://ninelifes.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0