Nyårsafton

dåligt år om man har en dålig nyårsafton..?
Om det är sant, så bådar nog inte mitt år 2008 så jättebra.. :S Jag kmr vara hemma hos mamma, med hennes kille och deras kompis. Jenny ska inte vara med, bara på middan. Låter inte så jättekul va? Men! Jag har iaf en fin outfit idag (a) och jag tänker inte tro på att året blir dåligt beroende på nyårsafton!!! Jag får väl göra det bästa av det hela.. suck. Önska mej lycka till!

Nyårslöften här! Jag har typ glömt några som ja hade tänkt på, men whatever. Här kmr dom viktigaste:
1. Komma med på mest aktiva-listan på blogg.se
2. Spara pengar (ska till malta, så good luck!)
3. Bli nyttig och träna! (Tränar redan mkt me basket, men iaf)
4. Vilket innebär mkt mindre onyttig mat, godis o.s.v.
5. Bli (ännu) duktigare i skolan ;) typ ta skolan i första hand o *blablaa*

Det 8:onde inlägget idag! Skriver mer nästa år hade ja tänkt ;D
Nu vill jag bara avsluta med att säga Gott nytt år! <33

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0