New Years eve

God morgon och Gott Nytt År!
Eller det kanske man iknte säger förän efter tolv. Ingen aning fakitskt. Idag är det i ala fall nyprsafton, och det betyder god mat, fyrverkerier och cider för mig. Haha, eventuell champagne, men i små doser då förstås ;) Så ska familjen Petterson komma hit vid sju. Har jag berättat historien om de två syskonparen som var besatta av varann? Haha,  så var det i alla fall i typ tvåan, trean och fyran, då träfffade jag och min syster, systrarna Petterson varje kväll på somrarna, och lekte burken eller vinken vid Nälsta Gård eller vid ålderdomshemmet. Och ibland gick vi till Nälsta Närlivs, där vi antingen köpte glass eller samlade på oss ett helt lager av utgångna varor, för att sedan visa upp den för ägaren i kassan.. Han blev förstås sjukt irriterad. Sen åkte vi pulka i pulkabacken på Solhagavägen. Och va besatta av Starbos kaninklubb. Hihihi. Lite roligt. Aa, dom kommer iaf mit med familj. Nice. Jag skriver antagligen fler inlägg idag tror jag, puss <3


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0