Naglar och rengöring

Klev just upp från ett avslappnande bad. Nice. Sen gjorde jag förstås min dagliga rengöring, med rengöringssetet jag fick av Kristjana i juklapp. Verkligen superbra. Det består av en rengöringsgel som man masserar in och sedan sköljer bort, coh p ådet följer ett ansiktsvatten förstås och sist en fuktcreme. Skitbra. Och jag brukar toppa det med Niviea Anti-Shadow eyecreme, mot mörka ringar under ögonen som jag har sånt besvär med. Verkligen att rekomendera faktiskt! Nu ska jag göra fransk manikyr på mina naglar (visar resultatet sen). Jag köpte ett jättebilligt set, med ett underlagslack, ett vitt till topparna och ett genomskinligt att lacka på över.. haha ja, som de flesta franska manikyrseten -.- Men det innehöll också jättefiffiga små tejpbitar som är lite runddformade, så att den där randen högst upp ska bli jämn och fin. Funkar super. Skriver lite mer, när lacket har torkat. Ciao

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0