Mellandagsrea

förlåt för den dåliga uppdateringen, men min laptop har varit lite problematisk, då det inte har gått att publicera inläggen :( men nu är jag tillbaka i alla fall och med lite nyheter ofc :D igår fick mamma och pappa dra till akuten med mamma. hon har lunginflammation så hon har fått medicin. idag var det i all fall mellandagsrea som gällde, och lite stuffs blev det. på första bilden är en urgullig bolero som är silvrig. 99 kr på gina tricot. nu har jag en liten fråga också! Ska jag ha den här med en svart mycket e nkel klänning och (ganska kort) under och typ svarta ballerina. ELLER ska jag ha den metallic mörkgråa toppen, med blå jättetajta stuprör och metallicfärgade kilklackssandaletter? Vad tycker DU? sen köpte jag lite mer idag. en vit "kärlek vid första ögonkastet" -kofta som är för mysig och underbar med sina sidenbandsrosetter. me love <3 sen en brun skjorta fick det bli också. härligt med rea :) dessutom bytte jag två grejer till störres torlekar som jag fått at mamma och pappa i julklapp. en brun topp och en brun jeanskjol. helhärligt :D
    

har färgat håret förresten.. kanske syns på bilderna. lite mörkbrunt i like :D puss&kram


Kommentarer
Postat av: Kitty

1. ditt hår är BRUNT, inte mörkbrunt
2. man har bara klänning på nyår, finns inga alternativ
3. du ser ut som en gris på sista bilden

2007-12-27 @ 19:23:32
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: julia

nej, du är söt (;

2007-12-27 @ 22:04:51
URL: http://jowlia.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0