makes u go euw..?

Idag har mina staackars fötter fått massa dumma smällar :/ men det värsta var när rasmus, dumwannabe emokille -.-, stampa mej på foten! Jag fick värsta äckliga blålila tåån och det gör asoont på nageln o resten av tån... :(
Förlåt, men ja blev tvungen att lägga in två bilder på det, så ni lider med mej! Ja gott folk, detta har Rasmus gjort! :@

De ser fan värre ut i verkligheten kan jag lova! Sista bilden är på massa presenter ja har köpt :) det är inte alla, ja har typ 5 till tror jag, så de är ännu fler egentligen. Jag är juw så duuuktig! (a)

Har inte så mkt att berätta om dagen, Teresa följde mej hem och vi gjorde typ tolv julkort :D Vi ska nämnligen sälja på Spånga julmarknad! Kom gärna dit och shoppa loss vid vårat stånd (misstolka inte, jag menar ett sånt som har och göra med försäljning, och återigen - gäller mest teresa - MISSTOLKA inte! ;P haha). Ajaaa, nu ska jag väl "ta en paus från datorn innan jag får huvudverk" som mamma sa åt mej ;) tihi.
HEJDÅÅÅÅÅ! <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0