Kappa

Åååh, är så glad idag :)
Igår va jag med Klara och julshoppade/egojulshoppade. Asså om man julshoppar då köper man julklappar men om man egojulshoppar, då köper man saker till sig själv och typ julpynt till sitt rum och så.. Aa, mest ego dårå. Så nu är mitt rum jufint, alldeles lagom. Och dessutom köpte jag en grå fiiiinfin kappa på H&M igår :D Lite tröst till att kappan som jag egentlige skulle köpa för läänge sen var för stor. Med den här är det tvärtom. Eller asså då va 32 för stort men nu är det förlitet. 34 skulle vart perfa men de fanns inte ofc. Men 36 funkar utvmäkt också. Sen gick ja och fråga om Nilsons skorna, och dom finns på feetfirst, två par i strl. 38 :D och ett par på hötorget. Men :( Jag måste spara till julisklappar nu. fast år andra sidan så har pappa typ lovat att betala vinterskor. Haha, lång historia eftersom att jag redan har ett apr ;) Trevelitrevligt iaf. Nä nu ska jag typ gå och lägga mig :S Eller ja, om ett tag iaf .. <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0