jag är sjuk. piss!

Nu är jag sjukt sur. Eler ja sjuk & sur kanske jag borde säga. Det är nämligen så att någon tyckte att det var min tur (igen! efter de 14 dagarna jag hade influensa för två vecokr sedan) att få nån okänd konstig sjukdom, som inte är streptokocker (samma sak som halsfluss). Varför? Ååh. Och jag har tagit två sånna där prover, när man sticker ner en lååång örontops i halsen och gräver bland halsmandlarna för att sen kolla reultatet på ett labb. HAde de vart streptokocker så hade jag kunnat pfå antibiotika och vart frisk efter två dygn, men nej.. Det är inte helt säkert att jag inte har det, eftersom det brukar ta ett tag innan det märks på proverna, men HALLÅ? ska jag vänta till dan innan julafton eller, så att jag fortfarande äör sjuk på julafton? NEJ TACK! och bara för att de där jävla proverna visade sig vara negativa, så rekomenderar läkaren att jag inte ska ta antibiotika tills vidare. Nähä? Men ska jag gå runt med värsta kalkonhakan och bara kunna dricka julmust, och äta halstabletter eller? Skit. Men vi har i all fall massa julstämning här hemma. igå var kristjana också hemma och mamma, och då bakade mamma och så tittade vi på film och drack julmust och åt pepprkakor. Det va mycket trevligare. nu känns det som att febern är påväg tillbaka. Åååh nej! Såhär ser det i alla fall ut i vårt vardagsrum (look at the picture) . Myyyigt. Och med en liten gullunge där bakom också, så går nästan halsonten över! <3

image75

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0