jaaahaaaaa

Shit, ja har inte skrivit i bloggen på aslänge. Men asså ingen kan bli arg på mej, lixom de e inte så att nån annan skriver spec. mkt heller!
Asså ja har skjitmycke att berätta! Har varr mkt på g på samma gång här lixom.. och ingen träning på hela veckan har de vart! Skööönt att få paus :) Sen så ere bara en träning kvar plus en avslutningsmatch mot tha paarentzz nästa vecka, haha . Iaf.. var ska jag börja? :)
I fredags vare nice med typ medelhavsmuseet (=kort dag), trots våran skrämmande guide ;) och att det var trååkigt där, men efter så gick da fajv i stan :D <3
seeedan åkte ja till teatern och det var som vanligt kul med lite teaterteater, det var tyvärr sista gången för iår dock :/
iaaallaafaaaaall, seeen så åkte ja hem och gjorde mej iordning för att jag och Bella skulle hjälpa till på ett jollendisco, för mellanstadieelever o allt (jag gick på jollen, ett roligt fritids, när ja gick i 4-5:an, askul!) och det var roligt! Först stod vi och sålde i kiosken i typ 20-30 min, sen så dansade vi och fotade massa på discot, och för det fick vi en varsin biobiljett! NAAAAJS :) hehe.
Okeej, på lördagen slappade ja väl först och sen på kvällen kom älsklings-Denise och hon sov över hos mej <3 vi kollade på två filmer; "The Benchwarmers", jävligt sköön och rolig film ;) och "Familjen är bäst" ("Relative strangers"), den var också kul, fast lite kååånstig :P (suddiga bilder:)


Och så idaaag så... ja då var farmors hund här så Nisse och hon lekte vilt! Hehhe, dom e helt galna ;P
På kvällen, typ nyss, så var jag och mamma o Uffe hos morfar på Lidingö... lite halvtråkigt sådär, men jag fick låna datan :) det var asgod mat iaf! :D aja, orkar inte skriiiiivaaaaaaaaaaaaah mer nu!

GODNATTEEEEEEEN ;D<3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0