"Jaaag älskar dig!"

Hade jättemysigt igår på lilla julafton :) <3 Det måste vi göra oftare ;) Idag va vi med skolan på medelhavsmuséet där vi fick en helkbäpp guide, men han va lite rolig också.. hehe. Han typ sträckte ut sina armar mot Malin och ba; "Jaaag ääälskar deej!".. Haha, garv eller vad? Sen gick vi omkring i stan och handlade lite julklappar. Jag köpte en present tilll mami och sen la jag undan en till K. Sen la jag undan årets julaftonklänning. Spetsig i svart. Urgullig, Imorn ska jag på förhandsvisning av filmen Bee Movie sen efter den så ska jag och min syster åka till min kusin lisa och fira hennes födelsedag. Sen på Söndag har vi kusinfika här i huset. JA typ det. Måste dela ut en massa eländig reklam också. Blää. Nu ska jag faktiskt spela ett spel för att vinna presentkort på IKEA. Yao. Puss <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0