Heeeeeeeeeelooooooow

Ååh. Nu är jag på dååååligt humör. För det första så blir jag så jäkla sur av alla jävlar som absolut behövde köpa mina drömskor från Nilsons, så att dom tog slut. Tack svenska folket! Och sen (ännu) en dåligt nyhet... Det ska fucking regna på lördag typ! -.- Det är så jävla typiskt! Den som bestämmer det här jävla vädet ska allt få med mig å göra! *Arrghhhh* Men seriöst. Kan det bli värre?
ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio ..

Andaaaas...

-.- nej gud... men en bra nyhet iaf :D vi småsnackade ju lite om nån s.k. "lilla julafton" och mamma säger att jag gärna får ha den hemma hos mej :D så om ni vill så kan vi ha den, asså dafajv och Erika ofc. Det blir 36 julklappar som ligger under juuuuuulisgranen :D Då kan vi ju typ ha knytis, där alla får ta med varsin paj eler nåt och sen en efterrätt..
What do uuuuuuuuu think?

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: julia

sounds great (;

2007-12-05 @ 20:39:58
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: t

yyyyyyyyyyessssssssss :)

2007-12-06 @ 07:33:42
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Leonor

Me like! :D

2007-12-06 @ 10:21:59

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0