Bänkad vid teven från och med kl 18.00

Geeky som man är så ska jag sitta och titta på 5:an, Grinchen kl. 18.00 och kl. 21.00 är det Elf, dom är så bra :)<3 Jag rekomenderar att titta om ni inte har annat för er, spec. du som aldrig har sett dom! Ojj, nu ere typ 10 minuter kvar tills Grinchen börjar :D '
Det är konstigt.. när det är sån julstämning så blir man liksom töntig, elr barnslig iaf .. jag fick t.ex. ett sånt megasug på att spela "Cluedo"!! Älskar det spelet! Det är lixom lite klurigt sådär, för dom som inte vet så ere ett sällskapsspel typ, hehe :D Ojj, jävlar! Filmen "Bee movie" måste jag bara se också, den verkar skojjig xD och f.y.i. jag är 13 år, inte fem... hiihi

hejdå! <3

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0